Документи для отримання послуг КЕП

 

Документи
для отримання КЕП

Юридична особа
  • Копія всіх сторінок документа, що підтверджує реєстрацію юридичної особи (Свідоцтво про державну реєстрацію або Виписка, або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
  • Копія паспорта керівника організації (1-6 сторінки, за наявності інформації; сторінки з останнім місцем реєстрації (прописки)). Якщо необхідно формувати КЕП керівника організації.
  • У разі надання паспорта громадянина України у формі ІD-картки додатково надається копія виписки з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання.
  • Копія посвідки на постійне (тимчасове) проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян).
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера керівника організації. Якщо необхідно формувати КЕП керівника організації.
  • Копія протоколу засідання про призначення або наказ про вступ на посаду керівника організації. Якщо необхідно формувати КЕП керівника організації.
  • Копія паспорта головного бухгалтера або іншої особи (1-6 сторінки, за наявності інформації; сторінки з останнім місцем реєстрації (прописки)). Якщо необхідно формувати КЕП головного бухгалтера або іншої особи.
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера головного бухгалтера або іншої особи. Якщо необхідно формувати КЕП головного бухгалтера або іншої особи.
  • Копія наказу про призначення на посаду головного бухгалтера або іншого співробітника, або іншого документа, що засвідчує посаду співробітника. Якщо необхідно формувати КЕП головного бухгалтера або іншої особи.
  • Реєстр даних.

  • Договір або Заява‑приєднання до Договору у 2‑х примірниках.

Особа, яка оформлює послугу КЕП в офісі КНЕДП або у ВПР, обов’язково повинна мати при собі паспорт.

Копії документів юридичної особи засвідчуються керівником організації та печаткою організації у відповідності до п.5.27 Національного стандарту ДСТУ 4163-2003 на кожній сторінці з інформацією:

Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копії, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.

Приклад

Копії паспорта та ідентифікаційного податкового номеру засвідчується лише власником відповідних документів з обох сторін копій.

Приклад

Відокремлений підрозділ юридичної особи (філія, представництво)
  • Копія всіх сторінок довідки з Державної служби статистики України.
  • Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (якщо юридична особа, до якої відноситься відокремлений підрозділ, є платником ПДВ).
  • Копія паспорта керівника організації (1-6 сторінки, за наявності інформації; сторінки з останнім місцем реєстрації (прописки)). Якщо необхідно формувати КЕП керівника організації.
  • У разі надання паспорта громадянина України у формі ІD-картки додатково надається копія виписки з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання.
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера керівника організації. Якщо необхідно формувати КЕП керівника організації.
  • Копія протоколу засідання про призначення або наказ про вступ на посаду керівника організації. Якщо необхідно формувати КЕП керівника організації.
  • Копія паспорта головного бухгалтера або іншої особи (1-6 сторінки, за наявності інформації; сторінки з останнім місцем реєстрації (прописки)). Якщо необхідно формувати КЕП головного бухгалтера або іншої особи.
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера головного бухгалтера або іншої особи. Якщо необхідно формувати КЕП головного бухгалтера або іншої особи.
  • Копія наказу про призначення на посаду головного бухгалтера або іншого співробітника, або іншого документа, що засвідчує посаду співробітника. Якщо необхідно формувати КЕП головного бухгалтера або іншої особи.
  • Положення або нотаріально засвідчена копія Положення (для ознайомлення). Копія першої (титульної) сторінки Положення.
  • Реєстр даних.

  • Договір або Заява‑приєднання до Договору у 2‑х примірниках.

Особа, яка оформлює послугу КЕП в офісі КНЕДП або у ВПР, обов’язково повинна мати при собі паспорт.

Копії документів відокремленого підрозділу юридичної особи засвідчуються керівником організації та печаткою організації у відповідності до п.5.27 Національного стандарту ДСТУ 4163-2003 на кожній сторінці з інформацією:

Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копії, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.

Приклад

Копії паспорта та ідентифікаційного податкового номеру засвідчується лише власником відповідних документів з обох сторін копій.

Приклад

Фізична особа-підприємець
  • Копія всіх сторінок документа, що підтверджує реєстрацію фізичної особи-підприємця (Свідоцтво про державну реєстрацію або Виписка, або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
  • Копія паспорта фізичної особи-підприємця (1-6 сторінки, за наявності інформації; сторінки з останнім місцем реєстрації (прописки)).
  • Копія посвідки на постійне (тимчасове) проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян).
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи-підприємця.
  • Копія паспорта бухгалтера (1-6 сторінки, за наявності інформації; сторінки з останнім місцем реєстрації (прописки)). Якщо необхідно формувати КЕП бухгалтера.
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера бухгалтера. Якщо необхідно формувати КЕП бухгалтера.
  • Копія наказу про призначення на посаду бухгалтера. Якщо необхідно формувати КЕП бухгалтера.
  • Реєстр даних.

  • Договір або Заява‑приєднання до Договору у 2‑х примірниках.

Особа, яка оформлює послугу КЕП в офісі КНЕДП або у ВПР, обов’язково повинна мати при собі паспорт.

Копії документів фізичної особи-підприємця засвідчуються фізичною особою-підприємцем та його печаткою (за наявності) у відповідності до п.5.27 Національного стандарту ДСТУ 4163-2003 на кожній сторінці з інформацією:

Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копії, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.

Приклад

Копії паспорта та ідентифікаційного податкового номеру засвідчується лише власником відповідних документів з обох сторін копій.

Приклад

Фізична особа
  • Копія паспорта фізичної особи (1-6 сторінки, за наявності інформації; сторінки з останнім місцем реєстрації (прописки)).
  • Копія посвідки на постійне (тимчасове) проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян).
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи.
  • Реєстр даних.

  • Договір або Заява‑приєднання до Договору у 2‑х примірниках.

Особа, яка оформлює послугу КЕП в офісі КНЕДП або у ВПР, обов’язково повинна мати при собі паспорт.

Копії паспорта та ідентифікаційного податкового номеру засвідчується лише власником відповідних документів з обох сторін копій.

Приклад

Іноземне представництво
  • Копія свідоцтва про реєстрацію, виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України або Міністерством фінансів України або Міністерством юстиції України.
  • Копія довідки ДССУ.
  • Довідка з Державної податкової служби України про взяття на облік платника податків.
  • Копія довіреності або наказу на керівника (керуючого) представництва; нотаріальний переклад АПОСТИЛЯ (Довіреності центрального закордонного офісу).
  • Копія паспорта підписувача (1-6 сторінки, за наявності інформації; сторінки з останнім місцем реєстрації (прописки)).
  • Копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян).
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера підписувача.
  • Реєстр даних.

  • Договір або Заява‑приєднання до Договору у 2‑х примірниках.

Особа, яка оформлює послугу КЕП в офісі КНЕДП або у ВПР, обов’язково повинна мати при собі паспорт.

Копії документів іноземного представництва засвідчуються керівником організації та печаткою організації у відповідності до п.5.27 Національного стандарту ДСТУ 4163-2003 на кожній сторінці з інформацією:

Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копії, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.

Копії паспорта та ідентифікаційного податкового номеру засвідчується лише власником відповідних документів з обох сторін копій.

Приклад

Нотаріус / Адвокат/ Арбітражний керуючий / Землевпорядник
  • Копія Свідоцтва про реєстрацію діяльності.
  • Копія Реєстраційного посвідчення.
  • Копія паспорта (1-6 сторінки, за наявності інформації; сторінки з останнім місцем реєстрації (прописки)).
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.
  • Реєстр даних.

  • Договір або Заява‑приєднання до Договору у 2‑х примірниках.

Особа, яка оформлює послугу КЕП в офісі КНЕДП або у ВПР, обов’язково повинна мати при собі паспорт.

Копії документів засвідчуються власником у відповідності до п.5.27 Національного стандарту ДСТУ 4163-2003 на кожній сторінці з інформацією:

Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копії, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.

Копії паспорта та ідентифікаційного податкового номеру засвідчується лише власником відповідних документів з обох сторін копій.

Приклад

Орган державної влади та місцевого самоврядування, судова установа, міністерство та відомство
  • Копія всіх сторінок документа, що підтверджує реєстрацію юридичної особи (Свідоцтво про державну реєстрацію або Виписка, або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
  • Копія паспорта керівника установи (1-6 сторінки, за наявності інформації; сторінки з останнім місцем реєстрації (прописки)). Якщо необхідно формувати КЕП керівника установи.
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера керівника установи. Якщо необхідно формувати КЕП керівника установи.
  • Копія протоколу засідання про призначення або наказ про вступ на посаду керівника установи. Якщо необхідно формувати КЕП керівника установи.
  • Копія паспорта головного бухгалтера або іншої особи (1-6 сторінки, за наявності інформації; сторінки з останнім місцем реєстрації (прописки)). Якщо необхідно формувати КЕП головного бухгалтера або іншої особи.
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера головного бухгалтера або іншої особи. Якщо необхідно формувати КЕП головного бухгалтера або іншої особи.
  • Копія наказу про призначення на посаду головного бухгалтера або іншого співробітника, або іншого документа, що засвідчує посаду співробітника. Якщо необхідно формувати КЕП головного бухгалтера або іншої особи.
  • Положення про установу (для ознайомлення).
  • Реєстр даних.

  • Договір або Заява‑приєднання до Договору у 2‑х примірниках.

Особа, яка оформлює послугу КЕП в офісі КНЕДП або у ВПР, обов’язково повинна мати при собі паспорт.

Копії документів юридичної особи засвідчуються керівником організації та печаткою організації у відповідності до п.5.27 Національного стандарту ДСТУ 4163-2003 на кожній сторінці з інформацією:

Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копії, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.

Копії паспорта та ідентифікаційного податкового номеру засвідчується лише власником відповідних документів з обох сторін копій.

Приклад

Військова частина
  • Копія всіх сторінок свідоцтва про реєстрацію військової частини як суб’єкта господарської діяльності в Збройних силах України.
  • Копія паспорта керівника військової частини (1-6 сторінки, за наявності інформації; сторінки з останнім місцем реєстрації (прописки)). Якщо необхідно формувати КЕП керівника військової частини.
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера керівника військової частини. Якщо необхідно формувати КЕП керівника військової частини.
  • Копія протоколу засідання про призначення або наказ про вступ на посаду керівника військової частини. Якщо необхідно формувати КЕП керівника військової частини.
  • Копія паспорта головного бухгалтера або іншої особи (1-6 сторінки, за наявності інформації; сторінки з останнім місцем реєстрації (прописки)). Якщо необхідно формувати КЕП головного бухгалтера або іншої особи.
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера головного бухгалтера або іншої особи. Якщо необхідно формувати КЕП головного бухгалтера або іншої особи.
  • Копія наказу про призначення на посаду головного бухгалтера або іншого співробітника, або іншого документа, що засвідчує посаду співробітника. Якщо необхідно формувати КЕП головного бухгалтера або іншої особи.
  • Реєстр даних.

  • Договір або Заява‑приєднання до Договору у 2‑х примірниках.

Особа, яка оформлює послугу КЕП в офісі КНЕДП або у ВПР, обов’язково повинна мати при собі паспорт.

Копії документів засвідчуються керівником військової частини та печаткою військової частини у відповідності до п.5.27 Національного стандарту ДСТУ 4163-2003 на кожній сторінці з інформацією:

Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копії, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.

Копії паспорта та ідентифікаційного податкового номеру засвідчується лише власником відповідних документів з обох сторін копій.

Приклад

 

Заяви для отримання додаткових послуг КЕП

 
Блокування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа КЕП

Якщо виникла необхідність тимчасово призупинити дію кваліфікованого сертифікату відкритого ключа, у зв’язку з відпусткою, хворобою або відрядженням, до КНЕДП потрібно подати Заяву на блокування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа.
У разі блокування, дія сертифікату призупиняється строком до 30 днів. Після цього терміну сертифікати скасовуються.

 
Скасування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа КЕП

Якщо виникла необхідність скасувати кваліфікований сертифікат відкритого ключа у зв’язку з компрометацією або підозрою компрометації, а також звільненням чи припиненням роботи з КЕП, до КНЕДП потрібно подати Заяву на скасування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа.
Скасовані сертифікати поновленню не підлягають.

 
Поновлення кваліфікованого сертифікату відкритого ключа КЕП

Якщо Ви хочете відновити дію кваліфікованого сертифіката відкритого ключа КЕП, необхідно заповнити Заяву на поновлення сертифікату відкритого ключа.

 
Зміна реквізитів у кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа

Якщо виникла необхідність змінити дані про форму власності, юридичну адресу, прізвище абонентів та інші реквізити, надані Вами раніше до КНЕДП для отримання послуг КЕП, необхідно заповнити Заяву на зміну реквізитів в кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Після зміни реквізитів в кваліфікованому сертифікаті термін дії сертифіката залишається без змін.

 
Позапланова заміна особистого ключа і кваліфікованого сертифіката відкритого ключа

Якщо Ви забули пароль до особистого ключа, або він був скомпрометований або загублений, необхідно заповнити Заяву на позапланову заміну особистого ключа і кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.
Після проведення процедури позапланової заміни особистого ключа термін дії сертифіката залишається без змін.

 
Засвідчення дійсності КЕП на електронному документі

Для засвідчення достовірності кваліфікованого електронного підпису Клієнт або одержувач документа, підписаного КЕП, подає Заяву на засвідчення дійсності КЕП на електронному документі до КНЕДП «MASTERKEY».
Засвідчення КЕП електронного документу проводить комісія, яка формується з представників КНЕДП (адміністратора реєстрації, адміністратора сертифікації, адміністратора безпеки).
Результатом проведення засвідчення (перевірки) КЕП електронного документу є висновок КНЕДП у письмовій формі, який містить підписи всіх членів комісії і засвідчується печаткою КНЕДП «MASTERKEY».
КНЕДП «MASTERKEY» підтверджує достовірність КЕП електронного документу протягом 5 робочих днів з моменту отримання заяви.