Зачекайте, будь ласка
Сервіс обслуговування черги — це сервіс, що дозволяє вам забути про довгі очікування в чергах! Ви маєте можливість у кілька простих кроків виконати попередній запис на отримання послуг в організаціях з якими ми співпрацюємо. Можливості сервісу дозволяють:
  • Швидко знаходити необхідні послугу та організацію;
  • Обирати зручні для вас дату та час отримання послуги;
  • Отримувати всю важливу інформацію про ваш запис до черги;
Ми зробили наш сервіс зрозумілим для вас та легким у користуванні.
Для повного функціонування та коректного відображення сайту можна використовувати один з браузерів:
  • Google Chrome;
  • Яндекс.Браузер;
  • Mozilla Firefox (починаючи з версії 4.0);
  • Opera (починаючи з версії 15);
  • Safari (починаючи з версії 5);
  • Internet Explorer (починаючи з версії 8);
Також у вашому браузері повинна бути ввімкнена підтримка JavaScript. У разі її відсутності ви побачите вгорі сайту відповідне повідомлення.
Використовуючи наш сервіс ви можете записатися до електонної черги будь-якої організації, яка представлена у сервісі.

Пошук організації

Користуючись фільтром пошуку ви можете легко знайти організацію для запису. Наприклад, ви можете задати місцезнаходження, обравши область, район або населений пункт та знайти всі організації, які розташовані у вибраному місці.

У результатах пошуку буде відображено назву, адресу організації та перелік послуг, на отримання яких можна записатися за допомогою сервіса.

Запис до електронної черги

Обравши потрібну послугу — заповніть дані, необхідні для запису до електронної черги на отримання цієї послуги:
  • дата та час отримання послуги;
  • особисті дані;

Важливо! На вказану вами адресу електронної скриньки буде надіслано лист, з посиланням для підтвердження запису. Правильно заповніть це поле.

Для того щоб співробітник організації міг повідомити вас про зміни або нагадати про візит рекомендуємо правильно вказати контактний телефон.

Підтвердження запису до черги

Це останній крок процедури запису до електронної черги.
Вам потрібно перейти за посиланням у листі, який надійшов на вашу електронну скриньку.
У разі успішного підтвердження на ту ж електронну скриньку буде надіслано лист з інформацією як, де і коли ви можете отримати послугу.
Рекомендуємо роздрукувати зміст листа для пред’явлення при отриманні послуги.

При підтвердженні можуть виникнути помилки:
  • закінчився термін дії посилання — якщо ви будете зволікати з підтвердженням вашого запису термін дії посилання може закінчитися і вам доведеться починати спочатку;
  • xтось, з такою адресою електронної пошти, уже записався до черги організації на отримання такої послуги на обрану дату — скоріш за все, це були ви. Нажаль, ми не можемо дозволити отримати послугу більше одного разу на день. Якщо ж ви не реєструвалися — рекомендуємо змінити пароль своєї скриньки — можливо хтось його дізнавсяб, а також попередьте організацию про хибний запис до черги.
  • хтось, швидше за вас, встиг підтвердити свій запис — може бути що хтось, одночасно з вами, записався до черги на ту саму послугу і той самий час, але встиг підтвердити його першим. Не хвилюйтеся, вам буде запропоновано обрати новий час, а дані автоматично будуть заповнені з попереднього запису.
Надалі ви можете стежити за своїм записом до черги за допомогою пошуку на сайті.

Щоб захистити ваші дані від допитливих користувачів сервісу, ми зробили пошук за номером запису та датою подання. Номер є випадковим символьно-числовим кодом. У поєднанні з датою – буде складно підібрати необхідно параметри для вдалого пошуку, не знаючи їх.

Надання послуг

У разі надання послуг вам буде відправлено повідомлення з посиланням для оцінки якості надання послуги.

Відмовлення у наданні послуг

У разі екстрених ситуацій співробітник організації може відмовити у наданні послуг. Наприклад, у випадку тимчасової непрацездатності, непердбачуваних обставин, інше. В такому випадку ви будете проінформовані про це листом, на адресу електронної скриньки, вказану під час запису, або за телефоном.

Оцінка якості роботи системи

Ви можете залишати свої відгуки та пропозиції з приводу роботи сервісу. Ваша думка для нас важлива! Вона допомагає нам підвищувати якість обслуговування.